niedziela, 1 kwietnia 2018

SESZELE - NAJPIĘKNIEJSZE PLAŻE - MOJE TOP 8




Rankingów plaż jest w internecie niezliczona ilość. Sama ostatnio natknęłam się na trzy takie rankingi. No to po co ja mam robić kolejny ranking ?  No jak to po co ? Dla Was, dla siebie ? A może po prostu dlatego, żeby mieć pretekst do obejrzenia po raz kolejny zdjęć z Seszeli.
Bo, jeżeli chodzi o plaże, to od razu do głowy przychodzą mi Seszele. Tak malowniczych i przepięknych plaż nie widziałam nigdzie, a w kilku miejscach już byłam. Do tego, plaż na Seszelach jest całe mnóstwo. W związku z tym, wybranie kilku z nich i jeszcze ułożenie ich w rankingu wcale nie było takie proste.



1. ANSE PATATES, LA DIGUE.




Z numerem jeden akurat nie mam najmniejszego problemu. Anse Patates, to mała, ale śliczna plaża. Znajduje się na La Digue, przy hotelu Patatran. Mieszkałam przy tej plaży 10 dni, więc mogłam ją podziwiać o każdej porze dnia. Zawsze była przepiękna.


2. ANSE INTENDANCE, MAHE.




Anse Intendance na Mahe, to piękna, długa i szeroka plaża. Mięciutki, biały piaseczek, turkusowa woda, genialne formacje skalne, tworzą niesamowity, zapierający dech w piersiach widok.


3. ANSE MARRON, LA DIGUE.




Anse Marron na La Digue, to przepiękna zatoka z niesamowitymi formacjami skalnymi. Chociaż nie jest łatwo się tam dostać i trzeba uważać na pływy morza, wyprawa na tą plażę jest warta każdej wylanej kropli potu.


4. ANSE SOURCE D'ARGENT.
 



Anse Source D'Argent, na La Digue, to chyba jedna z najbardziej znanych plaż nie tylko na Seszelach, ale na całym Świecie. Plaża jest znana, nie bez powodu, jest przepiękna. Od rana do wieczora ta plaża jest pełna turystów. Nie ma co się dziwić, bo zdjęcia z tej plaży są na wszystkich folderach reklamujących Seszele.


5. PETIE ANSE (ANSE LA LIBERTE), MAHE. 




Petite Anse, na Mahe znajduje na terenie hotelu Four Seasons. Całe szczęście, żeby odwiedzić tą plażę, nie trzeba mieszkać w tym hotelu, bo ceny mogą zwalić z nóg. Widok Petite Anse też zwala z nóg, powoduje również opad szczęki.


6. ANSE COCO, LA DIGUE.




Żeby dojść na Anse Coco trzeba się troszkę namęczyć, ale widoki są oczywiście tego warte. Sama Anse Coco, to typowo Seszelski krajobraz, a na końcu plaży znajduje się malownicza zatoczka, którą warto odwiedzić i nadziwić oczy widokiem kolejnych niesamowitych skał.


7. ANSE GEORGETTE, PRASLIN.




Anse Georgette, na Praslin znajduje się na terenie hotelu Constance Lemuria. Wizytę na plaży należy wcześniej umówić z obsługą hotelu. Według mnie, jak widać z rankingu, to najładniejsza plaża na Praslin. Podczas mojej wizyty pogoda nie była imponująca, niebo było zachmurzone, co z pewnością wpłynęło na mój odbiór. Ale pomimo niesłonecznej pogody plaża ta zrobiła na mnie spore wrażenie.


8. ANSE LAZIO, PRASLIN.




Anse Lazio, na Praslin, to najbardziej znana plaża na tej wyspie. Biały piasek, krystaliczna woda no i skały wystające z wody, czyli Seszelska klasyka.



 Pomimo tego, że La Digue jest najmniejszą z odwiedzonych przeze mnie Seszelskich wysp, to właśnie z tej wyspy najwięcej plaż znalazło się w moim rankingu. La Digue to moja ulubiona wyspa Świata, przynajmniej na razie.


Więcej o Seszelach znajdziesz tutaj:
Anse Source D'Argent - 2017 
Praslin - Anse Georgette 
Tour de Mahe 2017 cz. 1 
Coco Island 
La Digue - Petite Anse 
La Digue - Anse Coco 
La Digue - Grand Anse 
Praslin - 2014 
La Digue - Anse Marron 
La Digue - Anse Patates 












1 komentarz:

WEJŚCIA