czwartek, 13 października 2016

SINGAPORE SENTOSA

singapore sentosa

Sentosa - wyspa w południowej części Singapuru. Bardzo popularne miejsce wypoczynkowe i turystyczne. Taki sporawy park rozrywki. 


Sentosa jest połączona z lądem mostem oraz kolejką linową - Cable Car. Żeby dostać się na Sentosę, można dojechać do stacji Harbour Front, tam w kasie kupuje się bilet wstępu. Są oczywiście różne opcje tych biletów. Ja wybrałam pakiet z nielimitowaną przejażdżką Cable Car + Pizza na obiadek + Singapore Cable Car Museum + Underwater World Singapore & Dolphin Lagoon + 3 atrakcje do wyboru.

A tak wyglądają wagoniki, którymi jedzie się na Sentosę.

Singapore Sentosa

Fajnie jest przejechać się takim wagonikiem, bo widoczki z góry całkiem ciekawe.

Singapore Sentosa

Singapore Sentosa

 Widok na Singapur i port, jeden z największych portów na świecie.

Singapore Sentosa

Underwater World, to takie duuuuże akwarium, gdzie chodzi się tunelem, a wokół woda za szybą i stworzenia morskie też, niestety za szybą...

Singapore Sentosa

Singapore Sentosa

A w definarium różowe delfiny. Tresowane ...

Singapore Sentosa

Singapore Sentosa

Są też foczki, tresowane ... Troszkę cyrk, troszkę zoo. Ja wolę oglądać zwierzęta na wolności, w ich naturalnym środowisku.

Singapore Sentosa

Singapore Sentosa

Nawet żółwie tutaj pływają. 
Ale żółwie głupie nie są, tresować się nie dają :-)

Singapore Sentosa

Skyline Luge Sentosa - to było fajne :-) Wjeżdżamy na górę wyciągiem kanapowym i na dół z górki na pazurki !!!

Singapore Sentosa

Singapore Sentosa

Jest też pociąg na Palawan. Ja wsiadłam, długo jechałam, ale na Palawan po dwóch latach dojechałam :-)

Singapore Sentosa

Singapore Sentosa

Na Sentosie wszystko jest, nawet Bora Bora !!!

Singapore Sentosa

Singapore Sentosa

A tym mostkiem można przejść na mniejszą wysepkę.

Singapore Sentosa

Na tej mniejszej wysepce są takie dwie wieże, z których można spojrzeć trochę z góry na otaczający świat, czyli na "Palawan Beach" :-)

Singapore Sentosa

Singapore Sentosa

Sentosa jest bardzo kolorowa i jak wszędzie w Singapurze można spotkać wiele kolorowych i ciekawych elementów ozdobnych.

Singapore Sentosa

Singapore Sentosa

Kolejny punkt widokowy,  37 metrowy Merlion. Można wjechać na jego główkę i podziwiać świat z góry.

Singapore Sentosa

No mają tutaj wszystko. Jest też muzeum figur woskowych Madame Tussauds. Ja do środka nie weszłam i tego gościa też nie wpuścili, bo stał przed budynkiem i szukał zaczepki :-)

Singapore Sentosa

Tiger Sky Tower - 131 m.n.p.m. Obrotowa wieża widokowa. Jedziemy windą na górę, zasiadamy na kanapie i widoki. Niestety Tigera nie podawali ...

Singapore Sentosa

Singapore Sentosa

Singapore Sentosa

Kolejny punkt programu Butterfly Park & Insect Kingdom. 
Motyle sobie latają. 

Singapore Sentosa

I w tym królestwie motyli i innych robaków siedzą sobie papużki. Chyba ciche dni mają ...

Singapore Sentosa


Singapore Sentosa

- Co się gapi ? Papugi nie widziała ? 
- No nie widziała, to się gapi !!

Singapore Sentosa

A nad wszystkim czuwają super faceci w rajtuzach !!!

Singapore Sentosa

Sentosa  - czy warto tam pojechać ? 
Może to atrakcja bardziej dla dzieci. Ja duże dziecko jestem i jakoś szczególnie mnie to miejsce nie zachwyciło. 
Ale ... po dwóch dniach ganiania po Singapurze, to był całkiem fajny dzień na spowolnienie, relaks i odpoczynek. 
Na Sentosie widać  było sporo mieszkańców Singapuru, którzy traktują pewnie wypad na ta wyspę, jak my spacer nad Rusałką.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WEJŚCIA