czwartek, 13 października 2016

SINGAPORE FORT CANNING PARK

singapore fort canning park

Przed moją drugą wizytą w Singapurze, wiedziałam że jest pewne miejsce, które mnie woła. Ci którzy mnie już troszkę znają, wiedzą dlaczego :-) . W miejscu tym jest obiekt, który w szczególny sposób mnie interesuje. Dlatego na mojej trasie pojawił się Fort Canning Park !!!



Fort Canning Park jest położony na charakterystycznym 60 metrowym wzgórzu. To kolejne zielone płuca w centrum miasta. 

singapore fort canning park

Fort Canning Park jest miejscem pełnym zieleni dla całej rodziny

singapore fort canning park

No ale zieleń, zielenią, faktycznie pięknie tutaj, ale nie to było celem mojej wizyty tutaj.
Ja przyszłam tutaj w tym skwarze i duchocie zobaczyć ARMATĘ :-)

singapore fort canning park

Od jakiegoś czasu, gdzie nie pojadę, szukam armat, taki mój bzik :-)
Działa, nie działa ? Odpali, nie odpali ?

singapore fort canning park

No dobra przytulę ją, stoi tu taka biedna sama, nikt się nią nie interesuje.

singapore fort canning park

Fort Canning Park, to bardzo popularne miejsce, gdzie odbywają się spektakle teatralne, koncerty muzyczne i rożne eventy.

singapore fort canning park

Była tam wystawa rzeczy różnych artystycznych. Moją uwagę przykuło to cudeńko.

singapore fort canning park

Stoję, patrzę, główkuję, co to i do czego ma służyć ...

singapore fort canning park

Fort Canning Park, to malownicze miejsce. Miłośnicy przyrody, spokoju powinni to miejsce odwiedzić. A miłośnicy armat muszą to miejsce zobaczyć.

singapore fort canning park

singapore fort canning park





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WEJŚCIA