poniedziałek, 18 września 2017

INDONEZJA - GILI TRAWANGAN

gili trawangan

Archipelag Gili (Gili Islands), to 3 małe indonezyjskie wysepki na morzu balijskim, nieopodal większej Lombok. W skład Archipelagu Gili wchodzą: Gili Trawangan, Gili Air i Gili Meno. Każdą z tych wysp można obejść pieszo w ciągu paru godzin. Na wyspach nie można jeździć pojazdami silnikowymi. Największą wyspą jest Gili Trawangan. I tam właśnie wylądowałam w czasie mojej wizyty w Indonezji.

Na Gili Trawangan można dopłynąć, statkiem, łodzią lub promem z Bali, np. z portu w Padangbai. Gdy jest ładna pogoda i zbyt mocno nie buja, podróż można spędzić w bardzo przyjemny sposób.

gili trawangan

Ponieważ na Gili Trawangan nie jeżdżą samochody, po wyspie poruszamy się pieszo, rowerem, lub bryczką.

gili trawangan

gili trawangan

Lubię takie małe wyspy, które codziennie można objechać rowerem dookoła.

gili trawangan

gili trawangan

gili trawangan

gili trawangan

gili trawangan

Na wyspie jest dużo firm zajmujących się organizacją wypraw nurkowych. Ja niestety nie nurkuję, ale podczas snurkowania udało się trafić parę razy na żółwie.

gili trawangan

gili trawangan

gili trawangan

Żółwie, coś do picia, coś do jedzenia, nic więcej mi nie potrzeba.

gili trawangan

gili trawangan

Nie mam w zwyczaju przywozić z wakacji pamiątek, które wyprodukowała natura, ale robię im zdjęcia i zostawiam na miejscu.

gili trawangan

gili trawangan

gili trawangan

Pomimo tego, że Gili Trawangan ma opinię jednej wielkiej imprezowni, ja na tej wyspie odpoczęłam i nasyciłam oko oglądaniem cudnych widoków.

gili trawangan

gili trawangan

gili trawangan

gili trawangan

gili trawangan

gili trawangan

gili trawangan

A kto nie lubi zachodów Słońca na wakacjach ...

gili trawangan

gili trawangan

Gili Trawangan będzie zawsze mi się kojarzyć z żółwiami.

gili trawangan

gili trawangan

gili trawangan

gili trawangan

Jeżeli jeszcze kiedyś polecę do Indonezji, to może wpadnę w odwiedziny do tych żółwi :-)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WEJŚCIA